Jullie gaan trouwen, maar helaas houd Corona ons land al een tijdje in haar greep. Je houdt angstvallig het nieuws in de gaten om alle updates te volgen. We hebben er allemaal mee te maken, ook wij als leveranciers. Iedere leverancier gaat er op zijn eigen manier mee om. Ook Blushing Bride heeft een aantal aanpassingen moeten ondergaan.
Lees hier wat de belangrijkste veranderingen zijn. Ook deel ik een aantal handige tips!
Verzetten ivm lockdown
Valt jouw bruiloft in een periode waarin de lockdown van kracht is? Geen nood, ik snap dat dit overmacht is en zal dus geen kosten berekenen bij het cancellen van jouw boeking. Ik zal mijn best doen om mee te verhuizen naar een nieuwe datum.
Let op! Wanneer er geen lockdown van kracht is kan er maximaal 14 dagen voorafgaand aan de trouwdatum een afzegging worden gedaan. Anders zullen er kosten in rekening worden gebracht conform de Algemene voorwaarden.
Mee verhuizen
Bij het inplannen van een nieuwe datum hoeft geen nieuwe aanbetaling worden voldaan. Wanneer ik niet mee kan verhuizen naar een nieuwe datum omdat deze al geboekt is kan de aanbetaling niet gerestitueerd worden. Wel zal ik je doorverwijzen naar mijn collega’s die nog beschikbaar zijn.
Tenslotte nog een aantal tips:
Proefsessie niet te vroeg
Plan je proefsessie niet te vroeg in. Wanneer de regels wel veranderen en je je bruiloft moet uitstellen loop je geen risico een tweede proefsessie te moeten boeken omdat de eerste al langer geleden is. Mijn advies is 4-6 weken vooraf aan de bruiloftdatum een proefsessie te doen.
Hygiëneregels:
Ik desinfecteer vaker mijn handen, en wanneer de klant het op prijs stelt zal ik ook een mondkapje dragen.
Heb je verder nog vragen wat betreft het Coronavirus en eventuele invloed op jouw trouwdag; schroom niet om contact op te nemen.
0 reacties